آخرین اخبار
کد مطلب: 80376
شماره پيراهن سيدجلال در الاهلي مشخص شد؛ اظهارات حسيني در مراسم معارفه اش
تاریخ انتشار : 1393/05/29
نمایش : 1958
مدافع ايراني تيم الاهلي قطر گفت: «جباري يکي از دلايل من براي پيوستن به الاهلي بود و در طول مذاکراتم با اين باشگاه نيز به من کمک کرد.»

به گزارش سلام لردگان، پس از گذشت چند هفته از حضور سيدجلال حسيني در تيم الاهلي قطر و حضور اين بازيکن در تمرينات و بازي‌هاي دوستانه تيمش، اين باشگاه قطري تصميم گرفت براي مدافع ايراني خود مراسم معارفه برگزار کند تا به صورت رسمي به هواداران معرفي شود. همچنين در اين مراسم قرارداد يک ساله حسيني با الاهلي قطر در حضور مسئولان اين باشگاه به صورت رسمي امضا شد.

 

در اين مراسم، کنفرانس مطبوعاتي نيز برگزار شد که ابتدا عيسي المالکي، مدير باشگاه الاهلي با خوش‌آمد گويي به سيدجلال حسيني، گفت: «مدت قرارداد ما با حسيني يک ساله است. از حضور او در الاهلي خوشحال هستيم و همه ما اين بازيکن بين‌المللي را در جام جهاني برزيل ديديم.»

 

وي خاطرنشان کرد: «حسيني را به توصيه يکي از مربيان خارجي جذب کرديم و فصل گذشته ديدم که او چقدر خوب بود و به ما توصيه شد با اين بازيکن قرارداد امضا کنيم. ما هم مذاکرات‌مان را با اين بازيکن آغاز کرديم و از ديگر هموطن حسيني يعني مجتبي جباري نيز کمک گرفتيم.»

 

المالکي افزود: «با اضافه شدن حسيني به الاهلي، تيم ما تکميل و اکنون حرفه‌اي‌تر از فصل گذشته شده است. فصل گذشته سه بازيکن خارجي از جمله جباري، ديوکو و کانگو را داشتيم که البته در نقل‌وانتقالات زمستاني هم در صورت نياز بازيکن جديد جذب خواهيم کرد.»

 

سيدجلال حسيني نيز پس از مراسم معارفه‌اش در اين کنفرانس خبري عنوان کرد: «از اينکه به يکي از قديمي‌ترين باشگاه‌هاي قطر پيوسته ام خوشحالم. در الاهلي احساس غريبه بودن و بيگانگي نمي‌کنم و رابطه خوبي با بازيکنان دارم.»

 

وي ادامه داد: «شکي نيست که بازيکنان الاهلي به من کمک خواهند کرد و تجربه حرفه‌اي من هم به کمک من مي‌آيد.»

 

مدافع الاهلي با اشاره به حضور مجتبي جباري در اين تيم گفت: »جباري يکي از دلايل من براي پيوستن به الاهلي بود و در طول مذاکراتم با اين باشگاه نيز به من کمک کرد.»

 

حسيني درباره اينکه شايد در الاهلي روي نيمکت بنشيند، اظهار داشت: «من در اختيار مربي تيم هستم و هر موقع که خواست مي‌تواند از من استفاده کند. اميدوارم بهترين عملکردم را در تيم نشان دهم و فرصت حضور در بازي‌ها را داشته باشم. من يک بازيکن حرفه‌اي هستم و تمام احتمالات را هم در نظر گرفته‌ام. آمده‌ام که در الاهلي موفق شوم و در ليگ قطر به تجربه‌هاي جديدي برسم.»

 

 

 

 

 منبع. جام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس